• Tanja Pesonen

Virtsankarkailu ja lantionpohjan treenaaminen Perifitin avulla

Päivitetty: 30. maalisk. 2021

Jalat ristiin aivastaessa, yskiessä pikku lirahdus, entäs raskaita asioita nostellessa, treenatessa pikkuhousunsuoja kaiken varalta. Kuka tunnistaa? Virtsankarkailu on ihan hirmu inhottavaa ja elämää rajoittavaa. Aina pitää olla varapikkarit tai side mukana.


Itse harrastin joskus kamppailulajeja ja etenkin potkujen ottaminen vastaan keskivartaloon aiheutti helposti lirahduksen, ei paljoa, ehkä teelusikallinen tai puoli mutta tietoisuus siitä, että äh, taas tuli ja oliko mulla edes side vai ei. Oli todella turhauttavaa. Kävin fysioterapeutilla tutkimuksissa ja siellä tutkittiin puristusvoimaa erillisellä mittarilla. Kaikki oli ok, puristusvoima ja pito oli kunnossa. Ainut huono oli etten oikein osannut rentouttaa. Taustalla oli myös monta synnytystä. Lantionpohjaa treenailin aina kun muistin eli silloin tällöin koska se nyt vaan unohtuu helposti.


Nyt kun törmäsin mainokseen Perifit lantionpohjan treenauslaitteesta yhdistettynä peliin en voinut olla tarttumatta siihen. Eli tämä Perifit on mittalaite jota käytetään yhdessä puhelimen applikaation kanssa. Tämä on tästä eteenpäin sitten sitä kaupallista yhteistyötä ja lopusta löytyy tarjouskoodiakin jos innostut tästä niin kuin minä tein.





Perifit on lääketieteellistä silikonia, siis samaa mitä yleensä lähes kaikissa dildoissa käytetään. Eli turvallinen käyttää. Saippuaa ja vettä käytetään puhdistamiseen, eli senkin puoleen helppo. Ainut miinus, näin luonnonystävänä, on se ettei tässä ole ladattavaa akkua. Mutta akun luvataan kestävän viisi vuotta 45min viikoittaisella käytöllä. Eli aletaan varman viiden vuoden kuluttua olla muutenkin tuotteen elinkaaren ehtoopuolella.


Tilauksesta meni aikalailla 10vrk että tuote oli lähikaupan postiautomaatissa. Paketti on laadukas, ja kivasti pakattu. Play kaupasta (saa myös AppStoresta) latasin Perifit sovelluksen. Omasta puhelimesta pitää olla bluetooth päällä ja sallia sijainti Perifitille. Sovelluksessa on selitetty, englanniksi (tai saisi toki saksaksi, espanjaksi, ranskaksi, italiaksi, venäjäksi ja hollanniksi...), kattavasti ylipäätään lantionpohjasta ja sen toiminnasta ja harjoittelun tärkeydestä. Mutta hyppäsin luonnollisesti melko pian treenaamaan. Koska sitä vartenhan tämä tuli hankittua :)


Mittalaite päälle virtanapista ja siinä vieressä alkaa vilkkua vihreä valo. Laite vaginaan sisälle ja treeni alkakoon. Ensin ohjelma määrittää sun päivän "tason," kalibroi siis mittalaitteen, että se asettaa sun treenin oikealle tasolle. Sellaista perus purista rentouta purista rentouta touhua. Sit pääsee pelaamaan. Ensimmäinen peli oli perhonen jossa välillä rentouttaen perhonen lentää matalalla ja kun puristaa niin nostaa korkeutta. Tämä sujui melko jees. Tosin tässä oma ongelmani, rentouttaminen (aika ironista) tulee jo vähän esille. Toisen pelin aikana tämä rentouttamisen hitaus korostuu entisestään kun pitäisi ensin puristamalla blogata kivien pääsy "taivaaseen" ja laskea sinne vain timantit. Nopeat muutokset ei vain onnistu. Kolmas peli ja huomaan että suoritustasoni laskee, pitkään puristaminen heikkenee. Perhospelissä perhonen ei enää pysy korkealla vaan törmäilee esteisiin. Siis lantiopohjan lihakset ei ole kunnossa vaikka niin kuvittelin. Seuraavana päivänä, tuo n 8min, treenaus tuntuu alavatsan lihaksssa. Eli tehokasta. Päivä väliä ja pelit tulille. Alkutulokset parempia kuin ekana päivänä, mutta lopulta taas: rentoutus huonoa ja kestävyys vielä heikompaa. Syytän aamutreenin ajankohtaa. Mutta treenaaminen on hauskaa ja mittalaite yöpöydän reunalla muistuttaa treenaamisestakin tehokkaasti. Tämä jää ehdottomasti käyttöön.


Klikkaa Perifit kauppaan ja käytä koodia: Halunliekki2021 niin saat 15% alennusta!


Tässä mun treenitulos ensimmäiseltä kerralta, parannettavaa siis löytyy :)



Treeni intoa,


Tanja

66 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki